Przejdź do głównej zawartości

Miłość

Zawsze wychodziłam z założenia, że wszystko co czynimy, dobro i zło, zawsze do nas jakoś wraca. No cóż, karma wraca, jak to się zwykło mówić :) I coś w tym jest.

Rzadko jestem wredna, ale jak ktoś już porządnie naciśnie na odcisk, to jednak trzeba. Wtedy faktycznie karma wraca, ale już do tego co nas sprowokował.

Wolę jednak obdarzać miłością, sympatią, uśmiechem, dobrym słowem i pozytywnym myśleniem. Staram się dzielić tym co mam najlepsze do zaoferowania drugiemu człowiekowi, całą tą dobroć i ciepło.

Pewnie jestem naiwna, bo dzisiejszy świat jest pełen nienawiści, zawiści, kopania pod drugim dołków, znęcania psychicznego i fałszu oraz wspinania się po trupach do celu.
Ale w coś trzeba wierzyć! Ja wierzę, że wszędzie trzeba szukać pozytywów :)

Mimo mojej naiwności dostrzegam, że wiele dobra do mnie wraca, dzięki chociażby uśmiechowi ;)

I pamiętajcie, że nic nie dzieje się bez przyczyny. Wszystko jest po coś. Po to żeby może nas sprawdzić... 
Zastanawiam się nad chorobą, jaki był ukryty cel zsyłając mi ją ponownie, ale ja się tego dowiem ;)) 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

KOLORÓWKA - polecajki

BOURJOIS Clean & Vegan Healthy Mix podkład do twarzy nawilżający Bourjois Healthy Mix Clean&Vegan - wegański podkład rozświetlający. Wypróbuj lekki podkład z witaminami Bourjois Healthy Mix. Podkład Bourjois Healthy Mix posiada formułę zapewniającą średnie krycie, nadając cerze naturalne promienne wykończenie. Podkład zapewnia do 24 godzin nawilżenia i ma właściwości pielęgnacyjne dzięki czystej i wegańskiej formule złożonej w 85% ze składników pochodzenia naturalnego. Wyrównaj koloryt skóry i ukryj oznaki zmęczenia dzięki podkładowi Healthy Mix.   Efekty: • promienny, naturalny, zdrowy wygląd skóry • wyrównanie kolorytu • komfortowe nawilżenie Jak dla mnie idealny do cery suchej i mieszanej. Pięknie wygląda na cerze dojrzałej.   

ZAPACHY

Calvin Klein  In2U   Zapach jest uwodzicielski i spontaniczny. Otwiera się z przepychem orchideą cukrową i nagle czujesz eksplozję musującego różowego grejpfruta. Zanurzając się w słodki świat fantazji zapach rozwija hipnotyczny nektar białego kaktusa. Otaczające ciepło ambry i wieńczący kompozycję pocałunek zmysłowej wanilii tworzą orientalno-kwiatową całość.   Nuta bazowa: Drewno czerwonego cedru, ambra, suflet waniliowy. Nuta wysoka (głowy): Sycylijska bergamota, różowy grejpfrut, liście czerwonej porzeczki. Nuta średnia (serca): Orchidea miodowa, biały kaktus.

KOLORÓWKA - polecajki

 AA WINGS OF COLOR Gentle Nude   Gentle Nude korektor-serum to bezkompromisowe połączenie doskonałych efektów makijażowych i nowoczesnej pielęgnacji. Korygujące pigmenty idealnie stapiają się ze skórą, dając możliwość budowania poziomu krycia bez efektu ciężkości. Lekka konsystencja pozwala uzyskać satynowe wykończenie – efekt idealnej skóry pod oczami, nie wchodząc w załamania. Skoncentrowana formuła pielęgnująca z 1% NMF PROTECT COMPLEX, z naturalnym czynnikiem nawilżającym i ceramidem, natychmiastowego wygładzenia oraz długotrwałe nawilżenie. Prebiotyk wspiera naturalny mikrobiom skóry. Polecany także dla cery wrażliwej i uwrażliwionej.  Dobrze kryje, lekko nawilża.